Bara 12 dagar kvar!

2011-11-07 20:31:46 / 3 kommentarer ..


Haha, jag vet att jag tjatar 7kt mycket om det! Jag har längtat i mer än 5 veckor! och nu är det bara mindre än 2 veckor kvar, tänk att det redan var över 2 veckor sedan Katja var i Barcelona? *svosch* vad snabbt det går! :O äntligen ska jag få tävla med min nya klubb, första inomhus tävlingen, 2 veckor efter är det ännu en tävling! ♥
Adventsspelen 2011, snart kommer jag!!! HAHAH :D Här får ni ett litet collage :D
Min röda/vita t-shirt är från min klubb (en "singel"-tävling), den blåa är en t-shirt som jag fick när jag spelade in en friidrotts film för "Svensk friidrott" och då tävlade jag på en ungdomsmatch första gången med GKIK där man inte måste ha någon tävlingsdräkt!
Nu har jag ju fått en ny! så här ser den ut:
Det är inte jag som är på bilden så ni vet ;) men så ser den ut XD

Kommentarer
Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ] http://deniseholmsten.blogg.se/

häftiga bilder! har jag lagt upp en rabattkod till en grym smyckes sida! gå in och fynda! sen har jag även en veckans blogg tävling där man vinner än länkning i en HEL Vecka! puss

2011-11-07 21:35:26

Följa varandra på bloglovin? :)

2011-11-07 22:33:41

Ja tack det är bara bra med mig :) ! Har du gjort något kul i helgen :D ?

(just det jag har startat upp min modell-blogg nu också ifall du undrar varför det är någon som skriver till dig och du inte vet vem det är haha! Förut så svarade jag från svettlukt.blogg.se



Kram Bea

2011-11-08 08:55:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL (Visas bara för mig!)

BLOGGADRESS/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!