Nu blire mat!

2011-11-13 17:47:42 / 2 kommentarer ..


De va längesen! bara så ni vet, jag kommer inte alls hinna blogg på nästan hela nästa vecka, kommer inte hinna med veckans blogg heller, men jag lovar att ni som lade till mig på bloglovin', ni KOMMER att få en länk! :S Jag har massa annat för mig denna veckan, skolan, läxor, matcher, träningar, och tävlingar! och då måste jag vara ifrån bloggen lite :( Kommer inte kunna träna friidrott på hela veckan, för allting "krockar" med varandra, jag har matcher osv. På fredag är det skol-disco, men jag ska inte gå på den... Och på lördag- söndag är det friidrott tävlingar, måste vara taggad! nu får vi kvala ;) vill bara att ni ska veta!!!

Matchen idag:
Som sagt, imorse spelade jag min andra 9-manna match, och vi spela oavgjort 1-1.

Senare under dagen:
Så var det friidrotts träning, jag kom typ 2 timmar tidigrae, för jag skulle kolla lite på ungdomsmatcherna... Sedan hade vi en rolig träning, lite starter, ansatser typ. Vi har träningar på måndagar (F98-f99) tisdagar (F98, om man är 99:a får man gå på den om man vill) onsdagar (F98-F99, men jag missar den nästa vecka, för då har jag fotbollsmatch) torsdagar (F99, som bland annat krockar med fotbollen) och söndagar (F98-F99, men det blir ingen nästa vecka, för då är det tävling) och fotbollen tränar jag på lördag och torsdag. Så därför hinner jag inte med bloggen :( Ni får klara er utan! vi ses♥


Kommentarer

hej, just nu har jag 2 tävlingar i min blogg (alltid aktiva tävlingar på min blogg)

1: vinn en daniel wellington klocka i valfri färg värd 995:- http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2039026

2: vinn en goodiebag med smink från e.l.f: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2052068



lycka till, kram!

2011-11-13 18:55:47
Ronnie

Fy vilket tufft schema:( helt otroligt att du orkar med allt,träning,matcher,tävlingar och skolan.Men om man har kul så känns det väll lättare,antar jag:) förstår verkligen att bloggen kommer i andra hand ibland.Ha det bra:D

2011-11-13 19:49:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL (Visas bara för mig!)

BLOGGADRESS/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!