9-manna match ikväll!

2011-11-02 11:00:30 / 1 kommentarer ..


Jag skulle egentligen visat en annan bild, som INTE handlar om fotboll, men det gick inte -.-
Ikväll ska jag spela min första 9-manna match, tror inte att det ska vara nått stort problem... Men vi är ganska "toppat" lag idag, och vi möter Torslanda! så länge bjuder jag på några bilder tidigare när jag spelat fotboll! jag är mörk hårig, med lila tröja ^^
Precis utanför...
Stolpe -.-
Inlägg!
Inlägg
Haha, vad är det för fint? :P
Men jag lyckades nästan, jag kom förbi, men en annan tog bollen :S det var lite bilder som jag inte visat...

Kommentarer

vad kul att du kör fotboll :)

jag spelar också fotboll och det är det bästa som finns :)

2011-11-02 12:21:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL (Visas bara för mig!)

BLOGGADRESS/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!