Rubrik? Go'morron kanske?

2011-11-03 11:09:27 / 2 kommentarer ..


Min hals är fortfarande som den varit i 5 dagar, men värre idag, efter att vi spela fotbolls match igår, det blev 1-0 till dom, och det gjorde dom på ett långskott, så dom hade bara tur, men vi hade mest målchanser, vi hade bollen mest, vi hade som sagt hela spelet. Men vi lyckades aldrig få in den :S Vi körde också med 11-manna mål?! hahaha... I alla fall, god morgon! jag han ju inte blogga något inlägg efter jag kom hem, hade bara gjort ett tidinställt. Senare idag ska jag träna! :) Just nu bakar min syrra kladdkaka [bilder kommer] men kolla... Vad jag har skämt ut mig (ingen kanske har tänkt på det?)
Det står Hoppyfotograf Hoppyforograf
Tänk att jag skrivit mitt namn såhär varje gång jag kommenterat!? det hetter Hobbyfotograf! :D

Kommentarer

Hahaha, det står "hoppyforograf" istället för fotograf står det forograf, hahahhahahah <3

2011-11-03 15:21:27
Linnéa ♥ [Fotoblogg] http://llinneasfoton.blogg.se/

Jag har märkt det sen förtsa gången jag började läsa din blogg :P asså jag har din b logg som favorit och läser den VARJE dag! :D Grym blogg asså! <3 och fina bilder :)

KRAM

2011-11-03 23:34:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL (Visas bara för mig!)

BLOGGADRESS/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!