Adventsspelen, dag 1

2011-11-19 19:58:32 / 2 kommentarer ..


Sprang bara 60m idag ;) gick väl ganska bra, kom till A-final och placerade mig 6:a! kvalgränsen är 8.55, jag sprang på 8.57 -.-" hoppas det går bättre nästa tävling :) bjuder på lite bilder, men dom flesta är jätte suddiga, för min kamera har ingen bra zoom. Imorgon är det längd & 200m som gäller! skapade ett snabbt litet kollage på bilden under :P
Haha, inte det bästa kollaget :P här kommer lite andra "flum/skoj/slöseri?" bilder :D
Gjorde massa snabba kollage, blev inte dom bästa. Men dom bilderna blev det, kameran var proppfull med slöseri bilder av både mig och några andra ^^ så jag satt väldigt länge och raderade massa
Hitta några bilder som Tess/Lina tagit!
Kolla min tvilling, visst är vi lika ändå? ;)
Nu ska jag äta spagetti med köttfärssås!

Kommentarer
Emilia & Olivia [Fotoblogg] http://eofoto.blogg.se/

Hej !hur mår du?:D

2011-11-19 21:06:29
Ronnie

Du har verkligen en tvilling:) lycka till imorgon,ha en bra kväll:D

2011-11-19 21:54:45
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL (Visas bara för mig!)

BLOGGADRESS/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!